تجربه و عملکرد تخصصی ما از سالهای گذشته تاکنون باعث شده تا کیفیت اجناس را بهتر از هرکسی بشناسیم!

از مهم‌ترین دغدغه های گیمرها و مشتریان که باما صحبت می‌کنند، این است که آیا کالای خریداری شده باکیفیت و اصل است؟ دوام و طول عمر بالایی دارد و یا قرار است زود خراب شود و درست کار ندهد!

متاسفانه، در کالای گیمینگ که عمدتا وارداتی هستند، وجود جنس فیک، شبه اصلی با درجه کیفیت های مختلف در بازارها فراوان دیده می‌شود که با قیمت کمی ارزان‌تر و بعضا گران‌تر حتی به‌عنوان نسخه باکیفیت بفروش می‌رسانند. لذا کالای های فیک و بی کیفیت می تواند از لحاط ظاهری کاملا شبیه به نسخه اصلی باشد اما با مارک‌های مختلف یا ناشناس ارائه شوند و این امر، تشهیص کیفیت و اصل بودن را برای مشتری دشوار می‌کند و لذا تنها فروشنده و یا واردکننده بدان آگاه است.

در انبار بازی، تمامی کالای های موجود در سایت مستقیما ابتدا توسط مجموعه ما بررسی و تایید می‌شود و سپس بفروش می رسد و از این جهت، در سایت ما هیچ گونه کالای بنجل، ناشناخته و بی کیفیت پیدا نخواهید کرد. ما هرگز اعتبار بلند مدت کسب و کارمان را برای کمی سود بیشتر زیر سوال نمی‌بریم.

همچنین یکی از اصلی ترین دلایل ما از عملکرد تخصصی بر روی فروش اجناس گیمینگ، پایان دادن به داستان تشخیص کالای اصل، درجه یک از فیک و بی کیفیت است!

لازم با ذکر است، کالاهای موجود در وب سایت انبار بازی، همگی از واردکنندگان مجاز، با کیفیت تایید شده و شناخته شده بصورت اصل و های‌کپی موجود می‌شود و هرگز کالای ناشناخته، با درجه کیفی پایین تر موجود نمی‌کنیم، فروش کالای بی کیفیت و بی دوام برای مشتری، حتی با قیمت کمی ارزان تر به هیچ وجه به صرفه نبوده و نخواهد بود. لذا طول عمر قطعات و لوازم به ویژه در موضوع گیمینگ که با نوجوان ها سروکار دارد بسیار مهم می‌باشد که دوام و مقاومت بالایی داشته باشند.

دلایل مناسب بودن قیمتها در انبار بازی چیست؟

نبودن هرگونه واسط، فروشنده دیگر با پورسانت

عملکرد تخصصی و مدیریت کالاها بصورت محدود اما با کیفیت

با تشکر از اینکه وقت گذاشتید و مطالعه کردید. مدیریت سایت

انبار بازی مشتریان و همکاران گرامی! سایت "انبار بازی امینی" بزرگترین فروشگاه آنلاین تخصصی جهت خریدانواع قطعات تعمیری و لوازم با کیفیت کنسول بازی (قیمت همکار و مناسب) در ایران است. ارسال پستی به سراسر ایران.
هر قطعه و یدکی برای تعمیر کنسول و لوازم آن مورد نیازتان باشد، در سایت ما بصورت باکیفیت و مورد تایید وجود دارد! از بخش فروشگاهی سایت "انبار بازی" دیدن فرمایید

ورود به بخش فروشگاهی قطعات