بلاگ » اخبار دنیای گیمینگ » کد و رمز درها و صندوق ها در بازی the last of us ii 2 (لست اف اس 2)

کد و رمز درها و صندوق ها در بازی the last of us ii 2 (لست اف اس 2)

با این کدها و ترکیبات امن The Last of Us، از جمله برد بزرگ، هر گاوصندوق را پیدا کرده و باز کنید.

 

کدها و ترکیبات امن The Last of Us 2 قسمتی از بازی هستند و بازیکنان در صورت انجام صحیح، جوایزی مانند The Big Win را در فروشگاه اسلحه دریافت کنند. تمام مکان‌های آنها را پیدا کنید و کدها را در هر گاوصندوق در سراسر بازی قرار دهید، و جایزه Safecracker و همچنین تعداد زیادی مهمات، مکمل‌ها، سلاح‌ها، قطعات و موارد دیگر را می گیرید.  ما هر 14 کد و ترکیب امن The Last of us را داریم، و همچنین کدهایی برای چند طاق و در را داریم که می‌توانید آن‌ها را باز کنید تا به خوراکی‌های داخل آن دسترسی پیدا کنید.

البته، اگر می‌خواهید در بازی اول هم همین کار را انجام دهید، ما همه کدهای امن The Last of Us را در اینجا فهرست کرده‌ایم تا بازیکنان آن را بررسی کنند! به هر حال، چرا جوئل باید به اندازه الی پس از او یک گاوصندوق باشد؟

صندوق 1: داخل بازار

ترکیب ایمن: 07-20-13
محتویات: قراضه و مکمل

اولین The Last of Us 2 خود را در گشت زنی با دینا در بازاری که با بالا رفتن از این کامیون به آن می‌رسید خواهید یافت. همینکه وارد شوید، باید ماسک های ضد گاز بپوشید، به دلیل وجود هاگ ها و فشار دادن به چند اتاق، و در نهایت قارچ شکاف دیوار را پوشانده است. پس از شکاف، گاوصندوق را پشت درب اول در سمت راست خود خواهید یافت. این ترکیب «تاریخی است که پسر خوب من کارمند ماه شد». این روی تابلوی اعلانات بیرون است: 072013.

 

گاوصندوق 2: داخل دادگاه

ترکیب ایمن: 86-07-22
محتویات: قراضه و مکمل

برای رسیدن به گاوصندوق داخل دادگاه، باید از این کامیون بالا بروید تا به پنجره ای برسید که شما را به داخل می برد. قبل از اینکه بتوانید به زیرزمین راهی  پیدا کنید، چند موردی وجود دارد که باید با آنها مقابله کنید. گاوصندوق در دفتر کنار آسانسور است. در قفل است اما می توانید پنجره ها را بشکنید تا وارد شوید. ترکیب روی تخته سفید است: 860722.

گاوصندوق 3: Westlake Bank

ترکیب ایمن: 60-23-06
محتویات: تفنگ ساچمه ای پمپ

برای پیدا کردن این گاوصندوق، که در واقع یک صندوق بانکی است، باید از دهانه تاریک پایه این بانک فروریخته عبور کنید. باز هم عفونت هایی وجود دارد که باید با آنها مقابله کنید، اما پس از مشخص شدن آنها، خزانه را از طریق منطقه پشت صندوقدار پیدا خواهید کرد. این ترکیب در کیسه ای در کنار بدنه ای است که بلافاصله در داخل محوطه خزانه پیدا می کنید: 602306. می توانید تفنگ ساچمه ای اکشن پمپ را در داخل و همچنین یک تخم مرغ عید پاک را در یکی از کشوهای امانی تهیه کنید.

گاوصندوق 4: دروازه غرب 2

ترکیب ایمن: 0451
محتویات: ضایعات، مکمل ها، یک بسته بهداشتی و یک کارت معاملاتی کلکسیونی

این گاوصندوق در یک ایست بازرسی قرار دارد و با فشار دادن از شکاف در حصار می توان به آن دسترسی داشت. یک پیام بزرگ روی دیوار می گوید از کد دروازه ای که در یادداشت کدهای دروازه بازرسی خود دارید استفاده کنید. این 0451 است، یک مرجع Deus Ex است.

گاو صندوق 5 :فروشگاه ثروتمند

ترکیب ایمن: 55-01-33
محتویات: مهمات و یک بسته بهداشتی

در انتهای سطح کاپیتول هیل به منطقه ای می رسید که پوشیده از تله های انفجاری مین سفر است. همانطور که حرکت می کنید (با احتیاط) در نهایت از یک ورزشگاه هنرهای رزمی عبور می کنید و از طرف دیگر بیرون می روید که در نزدیکی یک تاکسی زرد رنگ، یک مغازه خرازی پر از مبلمان قدیمی پیدا می کنید. در پشت در، تابلوی اعلاناتی با نامه ای پیدا خواهید کرد که یک ترکیب امن “شش رقم آخر شماره تلفن Staci” است. از طریق در سمت راست، شماره تلفن حمام را پیدا خواهید کرد که کد گاوصندوق 550133 را به شما می دهد، و از طریق در سمت چپ، گاوصندوق را به همراه یک کلیک پیدا خواهید کرد.

کد درب تونل: ترکیبی از قوطی نوشابه

کد ترکیبی درب: 15243
محتویات: مهمات، مکمل ها و لوازم صنایع دستی

اندکی پس از اولین برخورد خود با افراد درهم و برهم در تونل های با نور قرمز، خود را در یک راهرو باریک با چند در کناری خواهید دید که یکی از آنها به اتاق استراحت با دستگاه های خودکار و قهوه جوش منتهی می شود (این درست قبل از دروازه مسدود شده توسط یک بشکه که خروجی آن در طرف دیگر قابل مشاهده است). در داخل یک در قفل شده با ترکیبی وجود دارد. گوشه گوشه در، میزی است که در آن یادداشتی وجود دارد که به شما می گوید برای پیدا کردن کد، یک نوشابه بیاورید، و در همان نزدیکی یک دستگاه فروش خودکار وجود دارد که می توانید آن را بشکنید تا قوطی نوشابه را داخل آن بیاورید. روی آن، یک یادداشت سه عدد اول ترکیب را نشان می دهد – 152 – و به شما می گوید که “بقیه را بفهمید”. خوشبختانه، قفل ترکیبی فقط پنج دکمه دارد، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید این سه و چهار به کجا می روند. ترکیب نهایی: 15243 است.

گاوصندوق 6: گاوصندوق گاراژ Hillcrest

ترکیب ایمن: 30-82-65
محتویات: غلاف اسلحه کوتاه، ضایعات، مهمات و لوازم صنایع دستی

هنگامی که از طریق Hillcrest در حال حرکت هستید، یک گاراژ در کوچه پشتی پیدا خواهید کرد که می توانید با کنار زدن یک زباله دان سبز به آن دسترسی داشته باشید. در منطقه ای با دوچرخه و فروشگاه مشروب، و همچنین یک آرایشگاه و سالن خالکوبی است که می توانید برای رسیدن به آن از آن عبور کنید. در داخل یک گاوصندوق و همچنین تعدادی آلوده وجود دارد. با این حال ترکیبی برای گاوصندوق در یک نوار بسته است که می توانید از طریق فروشگاه حیوانات خانگی در طرف دیگر خیابان اصلی به آن دسترسی داشته باشید. مواظب باشید چون یک قاتل در آنجا هست. آنرا بکشید و دیوار آشپزخانه بار را بررسی کنید تا ترکیب 30-82-65 را بدست آورید. این یکی از سخت‌ترهاست که به شما پاداش می‌دهد با غلاف اسلحه کوتاه، که به شما امکان می‌دهد همزمان دو تپانچه حمل کنید.

گاوصندوق 7: گاوصندوق اتاق خواب آپارتمان

ترکیب ایمن: 10-08-83
محتویات: مهمات و مکمل ها

وقتی تئاتر را ترک می‌کنید و به دنبال مسیر 5 می‌شوید تا به بیمارستان برسید، در نهایت این بلوک آپارتمانی را خواهید دید. درب اصلی قفل است، اما می‌توانید از طریق پنجره زیرزمین به اتاق رختشویی سمت راست در اصلی وارد شوید، یا با بالا رفتن از کامیون در بیرون به بالکن برسید. شما باید به بالکن برسید تا با شکستن پنجره وارد آپارتمان طبقه بالایی سمت راست شوید، زیرا در از بیرون قفل شده است. روی میز داخل یک یادداشت وجود دارد که می‌گوید ترکیب امن «هنوز برای تاریخ عروسی ما تعیین شده است – منظورم این است که سی سال از آن زمان می‌گذرد، اما فکر می‌کنم شما یادتان می‌آید که چه زمانی بود، درست است». دری وجود دارد که به اتاق خوابی منتهی می شود که در آن تقویمی با علامت «30مین سالگرد: 10/08/13» و یک گاوصندوق پیدا خواهید کرد. 30 سال از تاریخ کم کنید تا 10 08 83 بدست آورید و گاوصندوق را باز کنید

گاوصندوق 8: ایمن داروخانه وستون

ترکیب ایمن: 38-55-23
محتویات: مهمات، مکمل ها، کیت بهداشتی، لوازم صنایع دستی و یک تیر انفجاری

پس از اولین دویدن بزرگ خود با سرافیت ها، شنای کوتاهی به قسمت دیگری از شهر خواهید داشت و در نهایت به داروخانه وستون خواهید رسید. پشت صندوق صندوق نامه ای خواهید دید که کد امن 38-55-23 است. می توانید با خزیدن از سوراخ کوچک دیوار بین دو واحد قفسه به گاوصندوق برسید.

ایمن 9: شهر سیل زده امن

ترکیب ایمن: 70-12-64
محتویات: ضایعات، مکمل ها، مهمات و لوازم صنایع دستی

همانطور که در شهر سیل زده حرکت می کنید، در نهایت به دروازه ای می رسید که تا زمانی که از یک زنجیر برای بالا کشیدن آن استفاده نکنید، نمی توانید از آن عبور کنید. در کنار آن یک منطقه قفل شده با یک گاوصندوق در داخل قرار دارد. پله ها را بررسی کنید تا اتاقی را در بالای سر خود پیدا کنید که یک بدنه داخل آن و یک یادداشت با کد گاوصندوق 70-12-64 است. همچنین یک چرخ دستی وجود دارد که می توانید با حرکت دادن آن به سوراخ کوچکی دسترسی پیدا کنید که می توانید از آن بخزدید تا به قسمت قفل شده دسترسی پیدا کنید. علاوه بر گاوصندوق، منابع زیادی در داخل آن وجود دارد، بنابراین توقفی ارزشمند است.

گاوصندوق 10: گاوصندوق اسلحه

ترکیب ایمن: 17-38-07
محتویات: تپانچه شکاری، مهمات

تقریباً به محض خارج شدن از آشیانه قایق، یک کابین کوچک مانند ساختمان پیدا می‌کنید که فقط با شکستن پنجره می‌توانید وارد آن شوید. در داخل یادداشتی خواهید یافت که در آن تعدادی اسلحه پنهان شده در یک قفل ذکر شده است که ترکیب آن «پیروزی بزرگ» است. این شماره حلقه حلقه شده لوتو روی تابلو اعلانات است، 17 – 38 – 07. گاوصندوق در ساختمان بلافاصله روبه‌روی شما هنگام بیرون آمدن از کابین قرار دارد، و می‌توانید از سوراخی به سمت چپ توسط پالت‌ها وارد شوید.

گاوصندوق 11: نانوایی یاس

ترکیب ایمن: 68-96-89
محتویات: مکمل ها، مهمات، لوازم صنایع دستی، نوار سلامت

در مسیری به قلمرو متخاصم، به این خیابان باریک می رسید که شبیه منطقه محله چینی سیاتل است. در اولین مغازه سمت چپ یک گاوصندوق وجود دارد، نانوایی جاسمین، همان مغازه ای که تابلوی بنفش دارد. برای درست کردن این ترکیب، باید نانوایی را ترک کرده و وارد در دوم در سمت چپ شوید که شما را به رستورانی با تم قرمز می برد. به طبقه بالا بروید، جایی که چند صدای کلیک را از طریق دهانه سطح کف می بینید که می توانید قبل از ورود به اتاق آنها را بکشید. به داخل این اتاق خزیده و می‌توانید از خیابان پایین بپرید تا به سمت دیگر برسید. این ترکیب روی یک حرف، روی یک جعبه مقوایی در اتاق سمت چپ با یک میز بیلیارد در داخل است: 689689.

گاوصندوق 12: گاوصندوق قایق

ترکیب ایمن: 90-77-01
محتویات: ضایعات، مکمل ها، راهنمای آموزش مهمات

در سطح ساحل شما وارد یک قایق ساحلی خواهید شد. وقتی از پله ها بالا می روید و از در می گذرید، کمان پولادی را پیدا می کنید و خود را در یک راهرو باریک می بینید. دونده های جلو را بیرون بیاورید و در انتهای راهرو یادداشتی را روی تخت کمپ با ترکیبی امن خواهید دید، 90-77-01. تا زمانی که پلی را پیدا کنید که گاوصندوق در آن قرار دارد، که شامل یک کتابچه راهنمای آموزشی است که قفل شاخه ارتقاء مهمات را باز می کند و مهارت های ساخت شما را بهبود می بخشد.

گاوصندوق 13: گاوصندوق آپارتمان

ترکیب ایمن: 30-23-04
محتویات: ضایعات، مهمات، لوازم صنایع دستی

وقتی به سمت پل‌های آسمان می‌روید، از چند آپارتمان عبور می‌کنید که از یک بزرگراه نیمه فرو ریخته به آن‌ها می‌پرید. در اتاق اول نامه ای با مکالمه بین همسایه ها پیدا خواهید کرد که در آن به لوازم موجود در گاوصندوق اشاره شده است و ترکیبی از آن عبارت است از “شماره آپارتمان ما و سپس شماره آپارتمان شما”. خود گاوصندوق در اتاق خواب است. اگر به بیرون نگاه کنید می بینید که در 302 هستید و همسایه ها 304 هستند و ترکیب 302304 را به شما می دهد.

گاوصندوق 14: گاوصندوق سالن بدنسازی

ترکیب ایمن: 12-18-79
محتویات: مکمل ها و لوازم کاردستی

بعد از اینکه از روی پل آسمان به استخر افتادید، خود را در یک باشگاه ورزشی خواهید دید. گاوصندوق در یک فروشگاه کوچک درست روبروی میز در طرف دیگر منطقه قرار دارد و اگر به راست بپیچید یک کافی شاپ پیدا خواهید کرد. روی تابلوی اعلانات آشپزخانه کافی شاپ یادداشتی وجود دارد که در آن توضیح داده شده است که کد امن همان رمز وای فای 121879 است.

3.1/5 - (102 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *