دارای نماد اعتماد الکترونیک (مشاهده) تمامی قیمت‌ها بروز هستند و سفارشات ثبتی در سایت مرتباً ارسال می‌شوند
  • نسخه اصلی کالا
  • ناموجود
مموری کارت جهت فلش خور شدن پلی استیشن 2
100% شباهت عکس با محصول ارسالی
  • مموری کارت جهت فلش خور شدن پلی استیشن 2

مموری کارت جهت فلش خور شدن پلی استیشن 2

خرید مموری کارت جهت فلش خور شدن پلی استیشن 2 با قیمت عالی از انبار بازی

تمام شده است!
تعداد خرید
ناموجود
  • search پلی استیشن 2 اسلیم فقط آداپتور دار

  • وضعیت کالا:  نو و آکبند

مموری کارت جهت فلش خور شدن پلی استیشن 2

مشخصات کالا

ما مموری کارت از پیش فلشخور شده را بصورت اکبند و اماده استفاده برایتان میفرستیم. این یک راهکار مناسب برای دستگاهایی است که لنزشان خراب و ضیف است.

توجه کنید این مموری کارت فقط و فقط با پلی استیشن های سری آداپتور دار سازگار است. اگر پلی استیشن 2 شما برق مستقیم است متاسفانه از این امکان بهره مند نمی باشد و ما توصیه می کنیم بفکر خریداری کردن لنز PS2 برای آن باشید لذا بهترین راهکار برای آن سری همین می باشد.

از کجا بفهمیم دستگاه ما اداپتوری است یا خیر؟

برای اینکه بدونید با خرید این مموری صد در صد دستگاه شما فلشخور می‌شود و باهاش سازگار است. کافیست مطمین شوید دستگاه شما اداپتور دارد یا خیر! اگر اداپتور داشته باشد صد در صد سازگار است و با خیال راحت خریداری نمایید. به عکس زیر توجه فرمایید شکل اداپتور برق بصورت زیر است

این مموری کارت که اکبند و دارای بسته بندی هستند، دستگاه پلی استیشن 2 شما به راحتی فلش خور می کند تا بازی های پلی استیشن 2 را از روی  فلش براحتی لود نمایید.

این مموری کارت از پیش فایل سالم و تست شده کانفیگ جهت فلشخور کردن PS2 شمارا درونخود ذخیره و آماده دارد و به محض وصل کردن این نوع مموری کارت به دستگاه خود، خواهید دید که دستگاه از آن پس بازی هارا از روی فلش هم اجرا می کند آن هم بدون نیاز به لنز!

چگونه بازی ها از فللش اجرا می شود؟

ما تنها مموری کارت را برای شما ارسال می کنیم از این جهت فلش را می بایستت خودتون داشته باشید و داخل آن را بازی بصورت ایز ISO ذخیره کنید و فلش به دستگاه خود متصل کنید و بازی هارا از روی فلش اجرا کنید! به همین آسانی!

لطفا دقت کنید! فایل های درون مموری کارت را به هیچ وجه مشاهده، ویرایش و یا حذف نکنید! و هیچ بازی ای را در مموری کارت فلشخور سیو نکنید! خراب شدن فایلها به عهده خودتان می باشد

+ پاسخ سوالات رایج:

- ببخشید اگه قراره مموری تا اخر درون دستگاه باشه چطور میشه بازی رو ذخیره کرد ؟ مموری اصلی باید در اسلات دوم مموری باشد ؟ یعنی بازی حق انتخاب بین اسلاتهای بازی را میدهد ؟

+ بله، شما مموری فلشخور رو در اسلات یک می‌گذارید و مموری برای سیو کردن بازی رو در اسلات دو میگذارید. هنگام سیو کردندر همه بازی ها میپرسند که در مموری یک سیو شود یا مموری دوم و شما دوم رو انتخاب باید کنید.

مشخصات

پلتفرم
پلی استیشن 2 اسلیم فقط آداپتور دار
طبقه بندی
لوازم جانبی
chat نظرات مشتریان (6)
رتبه
تاکنون هیچ نقد و نظری از طرف مشتریان نوشته نشده است
search مشاهده لیست کلیه قطعات PS2