این بخش برای خرید بصورت عمده و تعداد بالای محصولات به قیمت عمده می باشد که فقط ویژه فروشندگان همکار تعمیرکار است، نه مغازه داران نا مرتبط با صنف ما، برای خرید تک و خرید مصرف کننده لطفا این صفحه را ترک کرده و از سایت ثبت سفارش فرمایید که قیمت تک در ان موجود قابل سفارش است.

ما آماده همکاری، تامین و پخش لوازم و قطعات کنسول های بازی با کیفیت و قیمت عالی برای تعمیرکاران و فروشندگان همکار عزیز هستیم

شرکت انبار بازی که واردکننده و فروشنده لوازم گیمینگ در تهران است، در راستای فروش و پخش عمده محصولات به سراسر ایران، آنهم به شیوه نوین و بصرفه‌تر، آماده همکاری با تعمیرکاران و مغازه داران سراسر کشور می باشیم.

با پیشرفت تکنولوژی و آماده شدن بستر فروش اینترنتی در کشورمان، دیگر وقت آن رسیده است که همکاران و فروشندگان عزیز، خرید خود را بدون صرف انرژی، هزینه های گزاف در رفت امد به تهران، تنها با چند کلیک در مغازه خود، بصورت انلاین خریداری نمایند و از هرکجای کشور که باشند در عرض سه الی چهار روز درب مغازه خود تحویل بگیرند.

با افتخار، تاکنون انبار بازی توانسته است تامین کننده بیش از 100 مغازه / تعمیرات در سراسر کشور (مانند شهرستان های: اصفهان، ارومیه، شهرکرد، مشهد، اهواز، تربت جام و...) باشد و این رقم درحال رشد است.

چرا خرید عمده از سایت انبار بازی:

  • خرید بی‌واسط، با اطمینان از کیفیت کالا از وارد کننده اجناس بصورت مستقیم
  • بدون صرف وقت و هزینه‌های گزاف اقامت و رفت و امد حضوری به تهران
  • خرید و استعلام آسان از قیمت‌ها از طریق سایت در هرلحطه (با اکانت همکار)
  • عدم وجود شرط و شروط برای قیمت عمده مانند: خرید با مبالغ بالا و غیره
  • امکان خرید حتی با تعداد کم اما با قیمت عمده و ارزان

آغاز همکاری چه باید کرد:

لطفاً برای آغاز همکاری، فرم زیر را تکمیل نمایید. کمتر از گذشت 8-ساعت کاری، خدمت شما تماس می‌گیریم و صحبت می‌کنیم.

نام شما:

نام فروشگاه/مغازه:

شماره تلفن/موبایل شما:


انبار بازی مشتریان و همکاران گرامی! سایت "انبار بازی امینی" بزرگترین فروشگاه آنلاین تخصصی جهت خریدانواع قطعات تعمیری و لوازم با کیفیت کنسول بازی (قیمت همکار و مناسب) در ایران است. ارسال پستی به سراسر ایران.
هر قطعه و یدکی برای تعمیر کنسول و لوازم آن مورد نیازتان باشد، در سایت ما بصورت باکیفیت و مورد تایید وجود دارد! از بخش فروشگاهی سایت "انبار بازی" دیدن فرمایید

ورود به بخش فروشگاهی قطعات