احتمال خرابی و ایراد، تفاوت و مغایرت کالای ارسالی با شمایل عکس داخل سایت تا قبل از تحویل گرفتن سفارش یکی از دغدغه‌های خریداران اینترنتی می‌باشد! از آنجایی که ما از کیفیت و مشخصات درج شده در کالاهای موجود در سایت، کاملا اطمینان واطلاع داریم و برای اثبات آن، این گارانتی را برای تمامی اجناس در نطر گرفته ایم.

برای ما بسیار مهم است که کالای خریداری شده، پس از تحویل به مشتری نیز سالم و بدون مشکل باشد. این گارانتی را به هدف تست و اطمینان از عملکرد صحیح و تایید مشخصات کالا برای مشتری در نطر گرفته ایم.

بدین ترتیب، پس از تحویل گرفتن کالای خود (توسط پُست یا پیک) تا 3 روز به شما مهلت تست داده و تاریخ زده می‌شود تا مشتری با خیال راحت کالای خریداری شده را کامل تست نماید و از سالم بودن آن اطمینان پیدا کند و در صورت وجود هرگونه خرابی و ایراد در کارکرد کالا، مغایرت کالای ارسالی با عکس داخل سایت، تنها با یک تماس با شماره پشتیبانی اقدام پس فرستادن کالا کند تا سریعاً آن را تعویض نماییم.

تعویض در شهر / شهرستان های سراسر کشور چگونه صورت می‌گیرد؟

تعویض به آسانی از طریق اداره پست امکانپذیر است. کافیست شما آن به اداره پست محله و یا شهر خود مراجعه کرده و کالا را به ادرس مکان سایت انباربازی ارسال کنید تا ما نیز پس از دریافت و تایید، برای شما یک کالای نوی دیگر ارسال کنیم و یا در صورت عدم موجودی و یا رضایت مشتری ارجاع وجه می‌دهیم.

» هزینه برگشت کالا با مشتری است اما هزینه ارسال مجدد جنس نو و جدید بابت تعویض رایگان می باشد

» قطعات و یدک تعمیرات بدلیل حساس بودن و نیازمند نصب تخصصی، شامل گارانتی تعویض نمی شوند. نصب را به متخصص بسپارید

توجه: در صورت وجود مشکل و نیاز به گارانتی شدن جنس تحویلی، حتما قبل از ارسال آن باما تماس بگیرید و هماهنگی کنید.

لطفاً برای استفاده از گارانتی تست و تعویض انبار بازی، به هیچ وجه اقدام به تعمیر، یا باز کردن و پیچگوشتی زدن کالا و یا دستگاه خریداری شده نکنید!

اگر مشتری خوشحال نباشد، ما هم خوشحال نخواهیم بود! با تشکر از همراهی شما. فروشگاه اینترنتی انبار بازی

انبار بازی مشتریان و همکاران گرامی! سایت "انبار بازی امینی" بزرگترین فروشگاه آنلاین تخصصی جهت خریدانواع قطعات تعمیری و لوازم با کیفیت کنسول بازی (قیمت همکار و مناسب) در ایران است. ارسال پستی به سراسر ایران.
هر قطعه و یدکی برای تعمیر کنسول و لوازم آن مورد نیازتان باشد، در سایت ما بصورت باکیفیت و مورد تایید وجود دارد! از بخش فروشگاهی سایت "انبار بازی" دیدن فرمایید

ورود به بخش فروشگاهی قطعات