بلاگ » اخبار دنیای گیمینگ » شروع Witchfire تا اوایل سال 2023 تغییر کرد

شروع Witchfire تا اوایل سال 2023 تغییر کرد

Witchfire از موقع رونمایی درسال 2017 یکی از تیراندازی ها بوده وبازی تاریک فانتزی قرارشد در آخر سال پخش شود.اما عوض شدن طراحی باعث شد تا توسعه دهنده این The Astronauts جهش را درسال آینده انجام دهد شد.

فضانوردان تصمیم گرفتند مبارزه های سبک Witchfire دریک جای بزرگ باز بازسازی کنند.Adrian Chmielarz مدیر بااستعداد دریک پست وبلاگ این تغییر Witchfire به یک بازی بهتر تبدیل میکند.

این خصوصیت الان 95درصد آماده سازی شده و باعت بهتر شدن بازی میشود  تصور اینکه بازیکن درقبل این آزادی را نداشت سخت است.قطعا هنوز میتوان به وسیله جادوگر دریک نقطه به دام بیفتد.و بعضی از درها بسته است تاوقتی که کلیدی پیدا شود.و امکان اینکه قبل از آماده شدن وارد مکان های نزدیک تر به رعیس شوید هست و خطرناک است_اما برای جستجو به هر روشی راه حلی است.و شما میتوانید هرجورکه میخواهید به جلو بروید و همچنین عقب نشینی کنید.

Chmielarz حبرهای زیادی به اشتراک می گذارد که در Witchfire برای هفته های آینده یابیشتر به نمایش  می گذارند.این یک فیلم گیم پلی نیست اطلاعاتی از هنرو دنیای بازی را ب نوعی نشان می دهد.

این بازی اسلحه ی عجیب ترکیب شده را برای بازیکنان که برای دفاع از تهدیدات جادویی از اسلحه و جادو استفاده می کنند. دربازی وظیفه ایی به دستور کلیسا دارید که یک جادوگر را شکار کنید.فضا نوردان درقبل The Vanishing Of Ethan Carter را  گسترش داده و استودیو People Can Fly ازنیروهای قبل ایجاد شده است.

این بازی قرار است در اوایل سال 2023 به از فروشگاه Epic در رایانه شخصی پخش شود.

ثبت امتیاز به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *