بلاگ » اخبار دنیای گیمینگ » بهترین بازی های استراتژیک روی کامپیوتر

بهترین بازی های استراتژیک روی کامپیوتر

لیستی از بازی های مورد علاقه کلاسیک و مدرن اینها بهترین بازی های استراتژی هستند.

استراتژی به سبک اصلی رایانه های شخصی است و یکی از جذاب ترین هاست که هیچ وقت قدیمی نمی شود با اینکه گرایکی کوچک تری دارند.

Total War: Warhammer3

این بازی نتیجه سه گانه Warhammer Creative Assembly است. همچنین عجیب ترین آن به بازیکنان امکان هر 30 یا بیشتر دور ماسه بازی سنتی Total War را خارج شوند و در قلمرو شلوغی سفر کنند. حوزه های خدایان آشوب است که به نبردهای بزرگ بقا که از بازی های دفاع ازبرج با مقاومات، استخدام در نبرد و دشمنان زیادی می آیند تماl میشود.

این یک کمپین تاثیرگذار است. گرچه عناصر روایی و گردش های قلمرو آشوب آن را کمی خطی تر از بقیه میکند. بااین وجود، لذت واقعی فهرست جناح هاست. مخصوصا گروه های Chaos یک لذت فوق العاده هستند Daemonsof Chaos نه تنها به شما اجازه ی اینکه از هرگروه شیطانی واحدها را استخدام کنید بلکه یک فرمانروا قابل تنظیم با اندام هایی که آنها را میتوانید ترکیب کنید بدست آورید. این دراصل یک RPG است. مگا کمپین ImmortalEmpires که هرسه بازی را دریک نزاع بزرگ درراه خود ترکیب می کند.چیزهای زیادی شما را مشغول میکندو چیزهای بیشتری در افق هست.

Crusader Kings 3

این بازی بهترین RPG استراتژیک بزرگ سال 2020است، برتر از CK2، همچنین با افزایش گرافیک برای چشم بسیار آسان تر و واضح تر است. درنگاه اول ممکن است آشنا باشد اما دقت بیشتر به نقش آفرینی و شبیه سازی روش زندگی اشراف قرون وسطی به همراه مجموعه ای بزرگ از ویژگی های جدید و تجدید نظر شده ارزش رسیدن به آخرین نسخه را دارد.

Total War: Three Kingdoms

آخرین ورودی تاریخی دراین گروه، با اشاره به Warhammer درجای دیگری ازاین لیست پیدا خواهید کرد. یک جنگ داخلی بزرگ چین را بما میدهد که توسط شخصیت های متمایز آن تقویت شده است. چه در بیرون و چه درمیدان جنگ، هرکدام قسمتی ازیک شبکه پیچیده از رابطه ها است که همه ی چیزها از دیپلماسی گرفته تاعمل آنها در نبرد را تحت تاثیر قرار دهد و مثل همتایان Warhammer خود همه آنها جنگجوهای فوق بشری هستند.

این یک پرش برای سریال است بهمان روش که رم اول انجام داد و اصلاحات اساسی در نحوه عمل کارها دیپلماسی، تجارت و مبارزه باخود به همراه داشت. مبارزه بخاطر چین یک کمپین قانع کننده ای را تشکیل می دهد که دارای نوعی پویایی است که قبلا جنگ توتال ندیده بودیم. از زمان ارائه بعضی از DLCهای عالی بهره مند شدند. به عبارتی فرمت جدید که نمادهای تاریخی را معرفی میکند که اتفاقات آن دوران را گسترش می دهد.

Europa Universalis4

بازی استراتژی پرطرفدار و طولانی مدت Paradox یک بازی بزرگ است که شما را مسئول کشوری از پایان قرون وسطی تا دهه 1800میکند شما بعنوان سردار استراتژی سیاسی راتعیین میکنید و دراقتصاد آن دخالت میکنید. ارتش هایش را فرماندهی می کنید و یک امپراتوری می سازید.

ازاول بازی به شما اجازه ی تغییر تاریخ را می دهد. شاید انگلستان درجنگ 100ساله فرانسه را شکست داد و یک امپراتوری قاره ای بزرگ بسازد شاید ایروکوئی ها اروپایی را شکست دهند وکشتی بسازند و به دنیای قدیم حمله کنند. این پیچیده است و درطول سال ها گسترش به رشد خودش ادامه داده شبیه سازی بعضی وقتی سخت است اما ارزش شناکردن درآن را دارد و ببینید تاریخچه alt شما را کجا می برد.

Civilization6

چند چیز دیده شده بزرگترین تغییر این سری، سیستم منطقه ای است که شهرها را جوری که ارتش های قبلی خود ازهم جدا میکرد، جدا میکند. شهرها الان این چیزهای پراکنده پر از حوزه های تخصصی است که شما را اجبار می کنند وقتی کاشی ها درحالی توسعه است به آینده فکر کنید.

توسعه ها چروک های جدید دیگری اضافه کردند که مورد استقبال قرار میگیرند اما انقلابی نمیتوانند در سری های محترم تشکیل دهند. آنها معنای دوران طلایی وقرن های تاریک را معرفی میکندو پیوسته به پیشرفت تمدن شما در طول سالها و در تغییرات آب و هوا و بلاهای زیست محیطی به شما پاداش می دهند. این یک ذخیره مدرن آینده نگر است.

Sins Of Solar Empire

این بازی قسمتی از محدوده یک بازی استراتژیک چهار بعدی را به نمایش میگذارد و باعث می شود درچارچوب RTS کار کند. این یک بازی درمورد امپراتوری های پرستاره است که در یک مکان بعدازظهر برمیخیزند، ثابت می شوند و سقوط می کنند و درمورد لحظه ایی که کشتی های سرمایه بزرگ آن امپراتوری ها از ابرفضا بربلندی جهان های نیمه سوز خارج می شوند. دیپلماسی یک گزینه است همچنین گسترش Rebellion را بازی کنید تا سفینه های فضایی بزرگ را به نسبت های دلخواه بزرگ کنید.

Northgard

RTS Northgard باتم وایکینگ به مهاجرها و Age Of Empires حقوقی میدهد اما مارا با سیستم توسعه هوشمندانه خودش به چالش میکشد که اجبار می کند رشد خود را در محل های جدید با دقت برنامه ریزی کنید. آب و هوا نیز مهم است باید با دقت برای زمستان آماده شوید ما بااستفاده از «لور»  تکنولوژی را انجام دهید امکان اینکه تجهیزات آب و هوای گرم بهتری نسبت به دشمنان داشته باشید که یک مزیت استراتژیک می دهد. از ماموریت های کمپین به خوبی طراحی شده لذت ببرید و سپس مبارزه واقعی را شروع کنید.

Command&Conquer: Red Alert2

بسیاری از ورودی ها C&Cwestwood عالی هستند. اما Red Alert2 بهترین گروه ها و جالب ترین واحد ها و نقشه ها و دنباله های FMV خوبی دارد جناح های مختلف بسیار متمایزاند و شخصیت بیشتری نسبت به بازی اصلی دارند ازاین جهت ماهی مرکب شو روی دلفین های متفقین است. آنها تعادل مناسبی بین خود آگاهی و صداقت را درکات سین ها یافتند و خنده دار و سرگرم کننده هستند.

Unity Of Command2

Unity Of Command قبلا مبدا ورود کامل به دنیای پیچیده بازی های جنگی بود اما این بازی میتواند این را حفظ کند و ویژگی های جدیدی در اختیار شما بدهد. این یک پازل تاکتیکی است. اما یک معمای واکنشی که در آن راه حل های زیادی برای حل معماهای نظامی آن امتحان کنید. نه تنها یک مکان خوب برای شروع است بلکه فقط یک بازی جنگی درخشان است.

Third Age: Total War

قبل از Total War: Warhammer مجبور بودیم برای ضربات فانتزی Total War خود به حالت ها تکیه میکردیم.  اما با مودهای به خوبی «عصرسوم» این خیلی فداکاری نبود این بازسازی اولیه قرن وسط2 است که سومین عصر سرزمین میانه را دوباره تولید می کند. به عبارتی شهرها، جاهای دیدنی و همه ی اورک ها ومیتوان امیدوار اورک ها باشید با آنها مبارزه کنید یا با آنها دوست شوید. ارباب حلقه ها چیزهای زیادی را الهام گرفته اما این یکی از بهترین هاست.

ثبت امتیاز به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *