بلاگ » اخبار دنیای گیمینگ » بهترین بازی های چند نفره در PS4 رتبه بندی شدند

بهترین بازی های چند نفره در PS4 رتبه بندی شدند

بهترین بازی های مولتی پلیر ps4

بهترین بازی های چند نفره در PS4 کدام اند؟ گزینه های خوب و زیادی وجود دارد. عنوان های زیادی برای این قبیل بازی ها است ولی هیچ چیز مثل بازی محلی با دوستان خانواده در کنار هم نیست. پیدا کردن یک بازی مناسب چهار نفر را میتواند به دشمنان فانی یا گروه را به یک جمع جیغ و شادی تبدیل کند.

PS4گذینه های زیادی برای بازی دارد. ازنمونه بازی های کلاسیک مانندRayman Legends و Shovel Knight گرفته تا جواهرات پنهان کاملا فوق العاده مانند Cuphead ازعنوان های بازی با دیگران همه را باهیجان از جای خود بلند می کند.

بهترین بازی های مولتی پلیر PS4

به عنوان یک SouL Calibour گروهی که همیشه تلاش کرده که به دست Soul Cali bour2 که نزدیک Soul Calibour VIتا جادوی افسانه ای بیاورد اما این جنگجو با سلاح هایی که از جهاد به حالت بهتری برگشته است و شخصیت عجیب خود را تازه می کند. در واقع شهرت گرالت ویچر دراین گروه قرار می دهند روش های بازی به صورت بزرگی از تنظیمات جنگی چشمگیر این قسمت از بسته ی بازی مبارزه ای قوی تبدیل کرده و همه در حرکت زیبا هستند

Wip Eout Omege Eollection (PS4)

پدر بزرگ مسابقات ضد جاذبه بایک ریمستر عالی که محتوای Fury، Wip Eout HDو 2048 را کنار هم می آورند و با پیروزی به پلی استیشن باز میگردد. مسابقه سریع و روان بازی می کند زیبای بازی مانند رویایی که براق و فلزی است اجرا می شود پشتیبانی از واقعیت مجازی اواخر اضافه شده به خوبی اجرا شده و این باعث بهتری بسته برای دارندگان PSVR است درصورتی که ما یک ورودی کاملا تازه در فرنچایز انتظار داشتیم. واین یادآور عالی از اینکه چرا WipEout مورد علاقه طرفداران است.

 

Call Of Duty: Modern Warfare (PS4)

در این بازسازی یکی از اثرگذارترین تیرانداز های تاریخ بر میگردد. به همان اندازه انتظاری که دارید بازی می کند و تمام خوبی های بازی چند نفره ای را می بینید. این کمپین ستاره نمایش است بااین وجود با برنامه ای قبلا بود تا سینمایی و جذاب تر کند و بهترین ورودی در فرنچایز در حافظه گذشته است.

 

Mortal Kombatx (PS4)

در طول سال ها Mortal Kombat X محبوبیتی بین طرفداران دارد بایک ورودی معمولی بدو جذاب در طولانی مدت X درسطح درستی عمل میکند مکانیکی Mortal مانند ترکیب عنوان های قدیمی تر که برای دوره ی مدرن ساخته Kombatشده اند درهرسطح مهارتی که باشید سرگرمی بسیار خوبی است.

Championship Edition (PS4)

استودیوی توسعه دهنده Drink box که با Guacamelee یک مترویدوانیا در کنار صفحه ایی بایک لفاف کمیک مکزیکی، طلایی کرده است. Super Turbo Championship Edition بازی عالی کنار تمام DLCهای وبعضی محتوای اضافه برای اندازه گیری خوب است. بازی با نقش جان دنیایی بسیار شلوغ که بهم پیوسته است پیدا می کنید که با پیدا کردن توانایی های جدید به آسانی باز می شوند و بازی به طور مساوی به مبارزه و اکتشاف هماهنگ می شود. انفرادی بسیار سرگرم کننده است اما شما می توانید با حداقل سه دوست به طور کوآپ بازی کنید که به هرج و مرج رنگارنگ اضافه می شود.

ثبت امتیاز به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *