بلاگ » اخبار دنیای گیمینگ » گفتگوی کوچک: Dragon Ball: The Breakers (PS5)

گفتگوی کوچک: Dragon Ball: The Breakers (PS5)

Dragon Ball: The Breakers به قلمروی ناآشنا برای فرنچایز نفوذ کرده قلمرویی که برای بازیکنان بیشتر از Deadby Daylight حد قابل تشخیص است. این بازی بیش از یک پیوسته از الهام های IV7نفره آن است. در تعدادی از مکانیک های بازی دچار مشکل شده که از ویژگی مانگا و انیمه به عنوان فرمول استفاده می کند.

 

دو روش بازی Survivors وRaider که عنصرشان آنها را متمایز کرده هر مسابقه ایی که هفت غیر نظامی را که سعی می کند ازحمله تبهکاران معروف دراگون بال جام سالم ب در ببرند.کار تیمی برای رسیدن به هدف راه حلی است و می توان به صورت آفلاین ادامه داد و دیگری Raider به شما امکان اینکه بی رحمانه باعث خراب شدن کامل نقشه یا بازمندگان چیدن گیلاس می شوند. و این هم بصورت آنلاین و هم بصورت آفلاین میتوانید ادامه دهید.

 

barebones آموزش ویژگی های مختلف آن مثلا حالت Raider هیچ چیزی را ارائه نمی کند مانند حقه جمع کردن هر هفت توپ اژدها که به شما اجازه می دهد شنرون را احضار کردوآرزو کنید. توضیحاتی داده که سخت میتوان فهمید. Raider می تواند آرزو کند آسیب ناپذیر شود.

 

شکست ناپذیری ممکن است حالت ها را ناهماهنگ کند ولی روشی هوشمندانه است که بازمندگان را به مقابله با دشمن وادار کنند. تلاش برای شارژ انفرادی کنترل های جنگی و دوربین ها مانع از تجربه به پتانسیل خود می شود.

 

به عنوان مثال Dragon Chase روشی که به طور موقت قدرت های انتخاب شده Z. Fighters فعال کنید و هنگام استفاده شاید تعجب کنید که آیا دشمن شنرون را احضار کرده و آرزوی یک دوربین خراب کرده یا خیر؟ مشکل دوربین در هر چیزی که به مبارزه ربط داشته باشد مثلا حالتRaiderبزرگ می شود. خوشبختانه قسمت های نبرد بسیارکم است.


 

ثبت امتیاز به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *