بلاگ » اخبار دنیای گیمینگ » چهار تغییر بزرگ در The Last Of Us قسمت اول

چهار تغییر بزرگ در The Last Of Us قسمت اول



توسط بلیک هستر در ۳۱ اوت ۲۰۲۲ ساعت ۱۰:۱۵ ق. ظ

 

بسته را چگونه می خواهید نگاه کنید! The Last Of Us part I یا یک بازسازی اولیه است ویا یک ریمستر بسیار درگیر، درهر صورت پیشرفت های زیادی نسبت به بازی پایه دارد. دراینجا بعضی از بزرگترین تغییراتی که انتظار دارید آورده شده است و شما اگر علاقه مند هستید میتوانید بررسی کنید.

 

گزینه های دسترسی

بااین مجموعه گزینه های دسترسی ناتی داگ ارائه می شود و این چیزی است که ارزش دعاونیایش را دارد. این به شکل کنترل های قابل تنظیم، مجموعه ای از کمک های بصری، گزینه هایی برای کم شدن بیماری حرکت، کمک به سطوح ناوبری، گزینه هایی برای ناشنوایان یا کم شنواها و قابلیت دسترسی به نبرد ارائه می شود. درهر کدام از گزینه ها امکان تغییر وجود دارد که به بازیکنان اجازه اینکه تجربه بازی را شخصی سازی کنند می دهند. امیدواریم به افراد زیادی اجازه این تجربه ها را بدهد به روشی که برای آنها بهترین و لذت بخش باشد.

 

باور نکردنی به نظر می رسد

قسمت اول بدون هیچ انکاری بهتر از The Last Of Us اصلی است.  مثل اینکه مسابقه ایی هم نیست. درگفتگوهای پیرامون نمایش های بصری وجود دارد. افراد زیادی میگویند: من حتی نمی توانم تفاوتی را تشخیص دهم!  نمیدانم این افراد به خودشان و یا اطرافیانشان دروغ می گویند. اما به روزرسانی های بصری باعث می شود قسمت اول به خوبی هربازی PS5 سه گانه به نظر می رسد و شبیه بازی پلی استیشن 3نیست. همانطور که در ویژگی خود نوشتم افزایش وفاداری تمام موضوعات دیگری کهThe Last Of Us در آن کهنه شده را مشخص میکند.

بااین حال تماشای سطوح و محیطی که در نه سال گذشته در حافظه نیست و بهتر از همیشه دیده می شود تازگی دارد. طبیعت سرسبز و روشن، شهرها، محله ها و ساختمان هایی که عالی به نظر می رسند و همینطور مدل ها و صحنه های برش شخصیت ها ب همین روال است. چهره ها احساسات بیشتری را نمایان می کند سفتی ناخوشایند پلی استیشن3 ازبین رفته و درتمامی صفحه بیشتر صحنه ها باور پذیرتر و طبیعی تر است.

 

هوش مصنوعی دشمن هوشمند تر است

کلا احساساتی متفاوت درمورد مبارزه داشتم اماA.l باهوشتر است. یکی از چیزهایی است که قسمت اول می درخشد.A.lبهبود یافته بهترین حالت زمانی شما را درکنار هم قرار می دهد و شما را احاطه کرده و مجبور می کند که سریع تصمیم بگیرید و اقدامات لازم را انجام دهید. تقریبا در هر درگیری آتش یکی از دشمنان آچاری در نقشه های من می اندازد و وادار می شوم در پرواز سازگار شوم. بیشتر وقتی لحظات شلوغی باعث می شود و بعضی از قسمت های کوچک تر مبارزه را کم می کرد.

 

ثبت امتیاز به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *