بلاگ » اخبار دنیای گیمینگ » کمپانی ماورل از پایان ساخت بازی avengers خبر داد

کمپانی ماورل از پایان ساخت بازی avengers خبر داد

تیم Crystal Dynamics پایان توسعه بازی Marvel’s Avengers را به صورت زنده اعلام کرد. این خبر دو سال و نیم پس از عرضه بازی در پاییز 2020 منتشر می شود. در آن زمان، تیم سازنده Marvel’s Avengers 12 قهرمان قابل بازی (از جمله Spider-Man انحصاری پلی استیشن)، یک مجموعه کامل در Wakanda، چندین عملیات متمرکز بر شخصیت و چندین قطعه محتوای کوچکتر را منتشر کرد.

به‌روزرسانی 2.7 که در 30 نوامبر 2022 ارائه شد و Winter Soldier و Cloning Lab را در سطح امگا تهدید می‌کند، آخرین محتوای جدید برای Avengers مارول بود. کریستال داینامیکس یک به‌روزرسانی عنوان نهایی، نسخه 2.8 را برنامه‌ریزی کرده است تا در 31 مارس 2023 ارائه شود. این به‌روزرسانی هیچ محتوای جدیدی (از جمله لوازم اضافی) اضافه نمی‌کند. در عوض، به‌روزرسانی‌های نهایی موجودی را ارائه می‌کند و بازار لوازم  را خاموش می‌کند.

پس از رسیدن این به‌روزرسانی، اعتبارات قابل خرید نخواهند بود و تمام اعتبارات باقی‌مانده در حساب‌های بازیکنان به منابع درون بازی مانند واحدها، قطعات، ماژول‌های ارتقا، پلی‌کرون و کلیدهای DNA تبدیل می‌شوند. در نتیجه بسته شدن بازار، تمام بازار، کارت چالش و محتویات لوازم ارسالی بازی برای همه بازیکنان رایگان خواهد شد. این بدان معناست که تمام لباس‌ها، حذف‌ها، احساسات و پلاک‌های نام از این منابع از 31 مارس برای همه بازیکنان رایگان خواهد بود.

پشتیبانی رسمی از Marvel’s Avengers به ​​طور کامل در 30 سپتامبر به پایان می رسد. پس از آن زمان، بازی تک نفره و چند نفره همچنان قابل بازی خواهد بود، اما بعید است که Crystal Dynamics به هیچ مشکل اضافی در بازی رسیدگی کند. این بازی همچنین در آن زمان از لیست فروشگاه های دیجیتال حذف خواهد شد. Marvel’s Avengers در زمان عرضه نقدهای متوسطی دریافت کرد و بسیاری از محتوای تک نفره آن را تشویق کردند. با این حال، این حالت‌های چندنفره تکراری، ریزتراکنش‌های زیادی، و اجرای آهسته محتوای جدید توسط تیم سازنده بود که بسیاری از طرفداران را در این عنوان ناراحت شدند.

آیا زمانی را با Marvel’s Avengers گذراندید؟ نظری در مورد بازی دارید؟ تعجب کردید که این مدت طولانی شد؟ واکنش خود را نسبت به این خبر در قسمت نظرات مارا آگاه کنید.

ثبت امتیاز به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *