بلاگ » اخبار دنیای گیمینگ » خدای جنگ رگناروک

خدای جنگ رگناروک

برداشت های بدون اسپویلر از پنج ساعت اول بازی

پلتفرم:پلی استیشن 4،پلی استیشن 5
PUBLISHER Play Station Studios
توسعه دهنده: استودیو سانتا مونیکا
انتشار: 9نوامبر.
رتبه بندی: بالغ

بزرگترین سوالی که درباره خدای جنگ راگناروک که هیچ کس نمی تواند جواب دهد این است که بعدا چه اتفاقی می افتد؟(۲٠۱۸)god of war درتمامی اتفاقاتی که قبلا در داستان کریتوس افتاده بود را تایید میکرد. یک راه جدید و جذاب برای سریال ایجاد شد این داستان در نگاه جدیدی درمورد زندگی سخت کریتوس و تلاش او برای ساختن زندگی جدید ارائه می دهد و بایک نتیجه رضایتمندی به پایان رساند و موضوعات زیادی برای طرفداران به مناظره و نظریه پردازی برای چهار سال باقی گذاشت.

پنج ساعت اول راگناروک را بازی کردم و میتوانم ب تعدادی ازسوالات پاسخ دهم.من تجربه داستانی را خراب نمی کنم و نخواهم کرد. امااگر به اشتراک بگذارم خوشحال می شوم.

 

راگناروک تقریبا به معنای واقعی از جایی که اخرین بازی متوقف شد شروع می شود. و در سنتی که در اولین باز God of war درسال ۲۰۰۵ ایجاد شد ماجراجویی قوی شروع می شود افتتاحیه باسرعت ارزش های تولیدی عظیمی از انیماتورها و هنرمندان متخصص را با قسمت های مهم به نمایش می گذارد و من یادآور این هستم که چرا ساختن این تجربیات حماسی سال ها طول کشید. شخصیت های جدیدو قدیمی دیده میشوند و اجراهایی بهترین بازی های ویدیویی هستند.

دوربین تک شات بر میگردد و ارزش خود را ثابت می کند. دربازی ایجاد این احساس که بازیکن درحال تجربه ماجراجویی در زمان واقعی در جای شناخته شده است، عالی است. این در اینجا صادق است و روش های جدید و منحصر به فرد ارائه داستان را معنی دار میکند.

مبارزه پنج ساعت اول بیشتر با تجربه قبلی آشناست و شکایتی ندارد داستان God Of war چیزی باشد که شما مدت ها بعد از دیدن تیتراژ آن را ازبین میبرید و به آن فکر می کنید، مبارزه شما را درلحظه درگیر میکند. برخلاف بازی ۲٠۱۸کریتوس با زرادخانه بزرگ تری شروع می کند و پرتاب بازیابی تبر لویاتان دوباره حس خوبی دارد.

یکی از کمترین شکایات رواج از بازی اول کمبود تنوع دشمن بود و تیم توسعه دهنده استودیوی سانتا مونیکا این انتقاد را برای ادامه بازی مورد توجه قرار داد حتی با داشتن ۵ساعت بازی نسبت به کل بازی اول انواع بیشتری از دشمنان را کشته ام و با مینی بوس های بیشتری با مقدمات شکست و طراحی های منحصر به فرد مبارزه کرده ام. هر دشمن جدید هیجانی ندارد من تعداد زیادی مارمولک را به سرعت کشتم. سپاس از تنوع آنها مخصوصا با دشمنان بزرگتر.

همچنین با چند مکانیک جدید که کریتوس می تواند تکه هایی از محیط مانند صخره ها درختان کوچک را بگیردو از آن ها برای وارد کردن سریع آسیب های بزرگتر استفاده کند. اضافه شدن این سلاح ها یک لمس کوچک است اماکندن درخت از ریشه و استفاده از آن سرگرم کننده است.

امیدوارم روشن شده باشد که هیچ چیز را درباره ی داستان اسپویل نخواهم کرد، یکی از نکات برجسته غیر منتظره تاالان برای من دیالوگ بوده Mimir این بار برخلاف بازی قبلی ازاول به شما می پیوندد.          رابطه بین این سه مرد چیزی شبیه به یک پدر سختگیر یک بچه بااستعداد ولی خیلی غیرتمند و یک عموی باهوش که توصیه های خوبی می دهد نتیجه این سه شخصیت که بهم ربط دارند به طور غیر منتظره ایی خنده دار است. کریتوس مردی واقعی که هیچ تحملی برای شادی ندارد و میمیر برای گفتن داستان و جوک طراحی شده است.

این طنز شگفت انگیز به مجله ایی کشیده می شود که در آن کریتوس یادداشت های درباره سفر نگه می دارد و در مورد شخصیت هایی که ممکن است به یاد نداشته باشید ارائه می دهد. مانند کریتوس در یک موقعیت از بروک صحبت می کند او دوست داشتن او را نمی پذیرد اما میتواند بنویسد: من اورا شرکت قابل قبولی می دانم.

تاالانGod of war Ragnarok خواسته هایی را که میخاستیم برآورده کرده است پنج ساعت اول بازی قابل توجه است بازیگران گذشته را به یاد می آورم با تازه واردها آشنا می شوم با سپر خود تلاش می کنم حال آماده دیدن بقیه سفر هستم و نمیتوانم منتظر بمانم در ادامه چه اتفاقی می افتد.

ثبت امتیاز به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *