بلاگ » عیب یابی و تعمیرات کنسول بازی » آموزش تعمیرات و عیب یابی xbox one (ایکس باکس وان) » رفع مشکل No signal (تصویر ندادن) ایکس باکس وان در تلویزیون

رفع مشکل No signal (تصویر ندادن) ایکس باکس وان در تلویزیون

رفع مشکل No signal (تصویر ندادن) ایکس باکس وان در تلویزیون

خطای عدم وجود سیگنال در ایکس باکس وان (Xbox one) زمانی اتفاق می‌افتد که تلویزیون سیگنال کنسول ایکس باکس وان را نشان نمیدهد.حتی اگر تلویزیون و ایکس باکس هر دو روشن باشند و یا تمام کابل ها و سیم به درستی وصل شده باشند امکان دارد چنین خطای بدهد.

بعضی از مدل های مختلف تلویزیون هشدارهای مانند:

《سیگنال وجود ندارد》《سیگنال شناسی نمی‌شود 》را به صورت متنی و نوشتاری بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان می‌دهد. در حالی که بعضی از تلویزیون ها با مدل های دیگر امکان دارد تنها صفحه ای خالی و ثابت بدون هیچ نوشتار یا علائمی و خالی را نشان دهند.

دلایل کار نکردن کابل ها و یا اچ دی ام آی های ایکس باکس وان یا کنسول ل های بازی

هشدار عدم وجود سیگنال ایکس باکس وان اغلب میتواند ناشی از نقصی جزئی در سخت افزار و یا در سیستم عامل کنسول بعد از نصب یا راه اندازی باشد. و همچنین می تواند از اشتباهات خودمان در نصب صحيح اچ دی ام آی ها یا کابل های کنسول به گیرنده یا تلویزیون باشد. که به طور صحیح نصب نشده. این ها راه حل های هشدار عدم سیگنال برای کنسول های بازی ویدئو یی ایکس باکس وان،ایکس باکس اس،ایکس باکس ایکس می‌باشند.

راهکارهای رفع هشدار عدم وجود سیگنال ایکس باکس وان

در این مقاله بهترین و ثابت شده ترین راه حل های عدم شناسایی ایکس باکس وان در تلویزیون ارائه شده

برای زمانی که تلویزیون سیگنال کنسول بازی شمارا نشان نمی‌دهد راه کارهای ب ترتیب آسان ترین و دشوارترین راه حل ارائه میکنیم به ترتیب آنها را امتحان کنید

1. آیا ایکس باکس وان شما روشن است؟

گاهی اوقات امکان دارد بی سیم های نمایش دهنده کنسول شما جدا شده باشد با فشار دادن دکمه لوگو ایکس باکس را روشن کنید.

نگاه کنید که آیا لوگو ایکس باکس در کنسول ایکس باکس وان روشن است یا نه!!

اگر روشن نبود به صورت دستی با انگشتان خود  دکمه لوگوی ایکس باکس را فشار دهید تا روشن شود

2. اگر کنترل های بی سیم یا همان وایرلس کنسول ایکس باکس وان شما روشن نمی شود ممکن است شارژ باتری آن تمام شده باشد نیاز باشد که شارژ کنید یا با ید باتری را عوض کنید.

3. ورودی های اچ دی ام آی را بررسی کنید؟ بسیاری از تلویزیون ها پورت های اچ دی ام آی های متنوعی دارند مانند:پخش کننده بلوری، کنسول های بازی ویدئویی، سایر دستگاه های پخش کننده رسانه ای به راحتی می توان آنها را با هم ترکیب کرد. در صورتی که به طور اتفاقی و با دست زدن یهویی به کنترل تلویزیون مسیر کانال تغییر کند. می توانیم با کابل اچ دی ام آی مسیر را به کانال ایکس باکس هدایت کنیم. سعی کنید تمام راهای اتصال اچ دی ام آی را چک کنید تا مطمئن شوید که مشکل فقط از کانال اشتباه است.

4. اگر تا اینجا به نتیجه ای دست پیدا نکردید، در مرحله اخر میرسیم به خرابی سخت افزاری یعنی سوختن ای سی تصویر دستگاه شما. ای سی تصویر می تواند بر اثر استفاده از کابل تنا مرغوب یا اتصالی سوکت بسوزد و باعدم تصویر دهی در تلویزیون شود. تعویض ای سی کاری بسیار تخصصی و حساسی است و نیاز است با تجهیزات کامل توس تعمیرکار انججام شود. در کلیپ زیر ریقه تعویض ای سی را می بینید

قیمت ای سی تصویر ایکس باکس وان

 

4.4/5 - (42 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *