بلاگ » اخبار دنیای گیمینگ » معرفی چند بازی مبارزه ای عالی مانند مورتال کمبت

معرفی چند بازی مبارزه ای عالی مانند مورتال کمبت

Mortal Kombat 11 بازی مبارزه‌ای است. این قسمتی از مجموعه‌ای است که برای خشونت بیش از حد معروف شده است. معروف‌ترین عبارت Mortal Kombat، Finish Him!، راه‌های جدیدی برای شکست  حریف درست کرده است. از زمان عرضه سری در سال 1992، بازی‌ها واقعی‌تر شده‌اند. سری بازی‌ها حتی الهام‌بخش فیلم‌هایی بودند، از جمله فیلمی که قرار بود در سال 2021 پخش شود.

مطالب مرتبط:کهن ترین الگوهای شخصیت در بازی های مبارزه

بازی های مبارزه ای چه 2 بعدی باشند، چه 3 بعدی یا 2.5 بعدی زیادند. با توجه به اینکه بیشتر بازی‌ها بعد از سری Mortal Kombat انجام می‌شوند، بعضی از آنها بیشتر از بقیه به Mortal Kombat شبیه اند. بازی‌های زیر براساس لذت و شباهت کلی آن‌ها به Mortal Kombat 11 رتبه‌بندی شدند. فقط یک اسطوره Mortal Kombat همه این بازی‌ها را بازی کرده اند!

به‌روزرسانی شده در 7 ژوئیه 2022 توسط راس باسبول: اگرچه مورتال کامبت مدت‌هاست هیچ محتوای DLCی را ندیده است، هنوز هم برخی از بازیکنان اختصاصی وجود دارند که به جنگنده سه بعدی می‌روند تا مهارت‌های خود را به صورت روزانه افزایش دهند. Mortal Kombat هنوز هم به عنوان یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای در بازار حاکم است، اما برخی از بازیکنان ممکن است در این مرحله کمی خود را از فهرست و مکانیک‌ها خسته کنند. خوشبختانه، گزینه‌های زیادی برای بازی‌های مبارزه‌ای وجود دارد که علاقه‌مندان به این سبک‌ها اگر به دنبال تنوع هستند، به آن‌ها بپردازند. برای نمایش بهتر برخی از بهترین پیشنهادها برای بازی‌هایی مانند Mortal Kombat 11، فهرست زیر با ورودی‌های بیشتری به‌روز شده است که چند مورد از آنها اضافه‌شده‌های اخیر به سبک بازی‌های مبارزه‌ای هستند.

Guilty Gear -Strive

بازیکنانی که یک بازی مبارزه‌ای هنری خیره‌کننده دوست دارند که شبیه Mortal Kombat است، اما یادگیری تندتری را ارائه می‌دهد، باید Guilty Gear -Strive- را که اخیراً منتشر شده است، بررسی کنند. اگرچه این بازی بسیار دشوارتر است، اما برای بعضی، به صدا درآوردن برخی ترکیب‌های ترکیبی تاثیرگذار در آخرین نسخه Guilty Gear می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. فهرستی کامل از شخصیت‌ها وجود دارد که تعدادی از آنها قبلاً از طریق DLC اضافه شده‌اند.

Guilt Gear -Strive- به لطف شخصیت ها و زمینه های متحرک زیبا، سبک بصری قابل توجهی دارد، اما شدت آن به اندازه Mortal Kombat نیست. در اینجا هیچ خون یا پایان‌دهنده‌ای وجود ندارد، برای کسانی که هوس چنین سطحی از خشونت را در Mortal Kombay دارند، اما Guilty Gear -Strive- یک جایگزین عالی برای کسانی است که می‌خواهند مهارت‌های خود را کمی چالش‌برانگیزتر آزمایش کنند.

Skullgirls

کسانی که به دنبال چیزی هستند که دارای شخصیت های واقعا رنگارنگ باشد، حتما Skullgirls را بررسی کنند. جنگنده 2 بعدی ساید اسکرول در کنار Mortal Kombat احساس می کند که در خانه است (اگرچه قطعاً آنقدرها هم خشن نیست). طراحی شخصیت آن واقعاً در بین بقیه جنگنده های موجود در بازار متمایز است و به بازیکنان امکان دسترسی به مبارزان واقعاً جالب و منحصر به فرد قابل بازی را می دهد که هر کدام سبک مبارزه منحصر به فرد خود را دارند.

همه آن به صورت دو بعدی به زیبایی طراحی شده است و به آن کمک می کند تا از بقیه بازی های مبارزه ای که در حال حاضر در دسترس علاقه مندان به این سبک هستند متمایز شود.

DNF: Duel

یکی دیگر از عنوان‌های مبارزه‌ای که اخیراً منتشر شده است ، DNF: Duel یکی دیگر از نسخه‌های بصری خیره‌کننده‌ای است که مشابه Guilty Gear -Strive- است. شخصیت‌های این نسخه با فهرست Mortal Kombat  راحت تر هستند، و از گروهی از سلاح‌ها و حرکات استفاده می‌کنند که به نظر می‌رسد می‌توانند در خانه مورتال کامبت جای بگیرند. وحشیگری این همه هنوز در DNF وجود ندارد. دوئل، که بسیار عالی است، زیرا خشونت بیش از حد ممکن است گرافیک و طراحی شخصیت های زیبا را از بین ببرد.

DNF: دوئل در مقایسه با Mortal Kombat کمی سخت‌تر است، اما طرفداران قبول دارند این ژانر باید از چالش جدید استقبال کنند و منتظر قسمت بعدی Mortal Kombat باشند.

Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown

به طور انحصاری در پلی استیشن موجود است

پس از یک وقفه طولانی، اخیراً سری Virtua Fighter پس از انتشار بازی Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown در کانون توجه قرار گرفت. اگرچه یک بازی کاملاً جدید به معنای متعارف نیست، Ultimate Showdown نسخه به روز شده ای از پنجمین ورودی سری است که به طور کامل در موتور Dragon که در بازی های Yakuza سگا استفاده می شود بازسازی شده است.

این بازی کمی کندتر از سایر بازی‌های مبارزه‌ای موجود در بازار است و نسبتاً فنی نیز هست، اما کسانی که به دنبال یک بازی مبارزه‌ای واقع‌گرایانه هستند، قطعاً می‌توانند کارهای بسیار بدتری انجام دهند. اولین عنوان این سری به پیشروی بازی‌های مبارزه‌ای سه بعدی کمک کرد و Ultimate Showdown نمونه بارز دیگری است. بهتر از همه، در حال حاضر برای همه مشترکین PlayStation Plus رایگان است و بنابراین قطعاً حداقل ارزش بررسی را دارد.

Dead Or Alive 6

در پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی موجود است

کسانی که به دنبال بازی کمی سریع‌تر هستند، قطعاً می‌توانند بسیار بدتر از «Dead or Alive 6» انجام دهند. وقتی صحبت از خشونت به میان می‌آید، این بازی به اندازه یک بازی Mortal Kombat گرافیکی ندارد، اما گیم‌پلی ارائه‌شده از آن لذت‌بخش نیست. انتخاب آن بسیار ساده‌تر از برخی از دیگر پیشنهادات عالی این ژانر است و به طرز شگفت‌آوری برای تازه‌واردان قابل دسترسی است.

اگرچه این سریال به دلیل اسپین آف های والیبال ساحلی و تاکید زیادی که روی “فیزیک جیگل” می کند، اعتبار خود را کمی از دست داد، اما Dead or Alive 6 هنوز یک بازی مبارزه ای عالی است. مقدار زیادی DLC در دسترس است که به شما کمک می‌کند تا احساس تازگی بازی را نیز حفظ کنید، اگرچه بازیکنان اگر بخواهند همه آن را تجربه کنند، باید هزاران دلار خرج کنند.

Mortal Kombat Vs. DC Universe

در پلی استیشن و ایکس باکس موجود است

بدون شک بازی‌های مبارزه‌ای کراس‌اور بهتری وجود دارد، اما کسانی که تا به حال فکر کرده‌اند چه کسی در نبرد بین ساب زیرو و سوپرمن پیروز می‌شود، احتمالاً به بازی Mortal Kombat در مقابل DC Universe کشیده می‌شوند. با داشتن 11 کاراکتر نمادین از هر IP، واقعاً امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

با توجه به رتبه بندی «نوجوان» بازی ESRB، تعداد کمی از تلفات کاهش یافته یا به طور کامل حذف شده اند، اگرچه هنوز مقدار مناسبی از خشونت برای کسانی که به دنبال آن حال و هوای Mortal Kombat هستند وجود دارد. مبارزه دقیقاً همان چیزی است که از یک بازی Mortal Kombat نیز انتظار می رود و داستان نیز جالب است، البته کمی حواس پرت است.

BlazBlue: Centralfiction

در پلی استیشن، سوییچ و ویندوز موجود است

در حالی که قطعاً بازی‌های مبارزه‌ای با ظاهر بهتری وجود دارد، اما تعداد کمی از آن‌ها به اندازه «BlazBlue: Centralfiction» شناخته شده‌اند. این بازی دارای 36 شخصیت قابل بازی و همچنین حالت داستانی جامع با محتوایی حدود 40 ساعت است. مهمتر از همه، بازی کردن بسیار سرگرم کننده است.

مرتبط: حرکات نمادین بازی مبارزه ای که بر اساس تکنیک های واقعی است

بازی‌های BlazBlue همیشه حتی در بازار داخلی ژاپن، نسبتاً پرطرفدار بوده‌اند، اما ورودی‌های اخیر شروع به نشان دادن در غرب کرده‌اند. به دلیل مکانیک‌های منحصربه‌فرد مانند Distortion Drives و Overdrive، برداشتن آن‌ها ممکن است کمی دشوار باشد، اما کسانی که زمان می‌گذارند تا یاد بگیرند که چگونه همه چیز کار می‌کند، احتمالاً خوشحال خواهند شد که وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، این کار را انجام دادند.

Guilty Gear Xrd -Revelator

در پلی استیشن و ویندوز موجود است

اگرچه برخی از طرفداران سریال کمی از تصمیم Arc System Works برای جابجایی از اسپرایت های طراحی شده با دست به گرافیک های cel-shaded ناامید شده بودند، اکثراً موافق هستند که Guilty Gear Xrd -Revelator- یکی از بهترین کارهای فرنچایز است. گیم پلی آن قوی است و حتی با وجود تغییر در سبک هنری، واقعاً یک بازی بصری خیره کننده است.

عملکرد آنلاین در مقایسه با برخی دیگر از بهترین های این ژانر کمی ضعیف است، اما کسانی که می توانند از خواستگاری های نامرغوب چشم پوشی کنند، تجربه آنلاین بسیار لذت بخشی را خواهند یافت. با 25 شخصیت قابل بازی، از جمله شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران مانند Axl، Chipp و May، تقریباً برای هر سبک بازی قابل تصور، شخصی وجود دارد.

Killer Instinct

یکی از اولین سری‌های بازی‌های مبارزه‌ای در سال ۲۰۱۳ روی ایکس‌باکس وان منتشر شد. Killer Instinct جدید با ترکیب‌های جنگی بصری، حسی قدیمی از دهه ۹۰ دارد. این بازی حداقل با یک مبارز آزاد عرضه شد که به عنوان مسیری برای خرید بازی کامل عمل کرد.

بازی کلاسیک جنگی Killer Instinct دارای شخصیت‌های اکشن سریع و به یاد ماندنی است. این مجموعه در ابتدا بخشی از Super Nintendo بود، اما بعداً به بخشی از Xbox One تبدیل شد. این بازی توسط Double Helix Games توسعه یافته و توسط Microsoft Studios منتشر شده است. این جواهر مخفی ایکس باکس وان یک بازی ضروری است!

Dragon Ball FighterZ

در پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ و ویندوز موجود است

Dragon Ball FighterZ احتمالاً بهترین بازی مبارزه‌ای در تاریخ فرنچایز است. این بازی شامل کنترل های پیشرفته و مبتدی است، بنابراین تقریباً برای همه جذاب است. این ترکیبی از دو بعدی و سه بعدی است که اغلب از آن به عنوان یک بازی 2.5 بعدی یاد می شود.

فهرست جنگنده های قوی یکی از بزرگترین نقاط فروش بازی است. با DLC، بیش از 40 کاراکتر وجود دارد! می‌توان به‌عنوان شخصیت‌های کمتر شناخته شده بازی کرد، اما شامل شخصیت‌های کلاسیک مانند گوکو، پیکولو، برولی، وجتا، سل و تین گوهان نیز می‌شود.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *