بلاگ » عیب یابی و تعمیرات کنسول بازی » آموزش تعمیر ps2 ps1 » آموزش تعمیر دسته بازی پلی استیشن 2

آموزش تعمیر دسته بازی پلی استیشن 2

آموزش تعمیر دسته بازی پلی استیشن 2

با گذشت زمان و بازی کردن با دسته بازی بمدت طولانی، رفته رفته دکمه های دسته بازی PS2 یا PS1 شما رسوده شده و حالت تردی و کیفیت خود را از دست می‌دهند. در این زمان شما هنگام بازی با دو حالت مواجه خواهید شد: 1. نیاز به فشار زیاد به برخی از دکمه های دسته برای عملکردن 2. نرم شدن بیش از حد و عملکردن برخی از دکمه ها بصورت خود به خود. هر دو حالت از این دو مشکل هر یک به نوبه خود، لذت بازی را از بین خواهد برد و انجام بازی را سخت می کند.

لیست فروش انواع قطعات موردنیاز برای تعمیر دسته پلی استیشن 2

علت عمل نکردن برخی از دکمه‌های دسته چیست؟!

همانطور که در بالا ذکر کردیم، علت عمل نکردن و خراب شدن دکمه های دسته، فقط و فقط از فرسوده شدن ذغالی های دسته می باشد که با تعویض این ذغالی ها، دوباره تردی و کیفیت به دکمه های بازی باز خواهد گشت و دسته بازی شما با کیفیت دکمه ک دسته نو و با کیفیت کار خواهد داد.

ذغالی ها لاستیک هایی هستند که مانند اهرم عمل میکنند و حالت فنر فشار به پایین و بازگشت به بالا را به عهده دارند. این لاستیک ها به مرور فرسوده می شوند و دیگر مانند قبل بطور صحیح عمل نمی کنند و آنجاست که مشکلات مذکور بوجود می آید.

توجه: تعمیر و بازکردن دسته بازی در منزل امکان پذیر است اما پس از باز کردن کلیه پیچ های پشت دسته، لطفا به ارامی قاب دسته را از هم جدا کنید تا قطعات ریز در جای خود باقی بمانند و با شدت به بیرون نریزند، تا بتوانید راحت تر دوباره طبق الگو دسته را ببندید.

تصویری از ذغالی دسته بازی پلی استیشن 1 و 2 را در بالا مشاهده می کنید. این قطعه ها دقیقا بین مدار گیرنده و دکمه پلاستیکی بالا دسته قرار میگیرد و نقش انتقال فشار بصورت اهرمی به مدار را ایفا می کنند. برای فهم راحت تر نیز به تصویر زیر دقت فرمایید.

قطعات دسته پلی استیشن 2

 

» لیست فروش انواع قطعات موردنیاز برای تعمیر دسته پلی استیشن 2

» قیمت و خرید ذغالی دسته بازی پلی استیشن 1 و 2 کلیک کنید

4.8/5 - (105 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *